Оцінка готелів, хостелів, кафе і ресторанів
Оцінка готелів, хостелів, кафе і ресторанів проводиться
- – при укладенні договорів купівлі-продажу та страхування;
- – при передачі майна в іпотеку / заставу;
- – з метою прийняття майнових рішень;
- – при майнових суперечках;
- – при складанні фінансової звітності згідно з МСФЗ (IFRS) і П(С)БО;
- – для побудови сценаріїв розвитку
Наші переваги
-
Оперативна обробка інформації
-
Робота на всій території України
-
Розумні терміни проведення оцінки
-
Конкурентні тарифи
-
Високий рівень компетентності
Досвід в оцінці готельно-ресторанного бізнесу
01
Оцінка мережі хостелів
02
Оцінка готелю
03
Оцінка ресторанного комплексу
04
Оцінка мережі громадського харчування
Етапи роботи
Ознайомлення з об'єктом, укладання договору
Аналіз вихідної інформації, вивчення ринків
Проведення розрахунків, погодження результатів
Формування і передача звіту про оцінку
Часті питання
Яка інформація необхідна для оцінки готельно-ресторанного бізнесу?
Для оцінки готельно-ресторанного бізнесу мінімально необхідна наступна інформація:
– сканкопіі документів, що підтверджують право власності / користування на об’єкти нерухомості;
– сканкопію технічного паспорта на об’єкт нерухомості;
– сканкопіі документів, що підтверджують право власності / право користування земельною ділянкою під об’єктом нерухомості (при наявності);
– перелік основних засобів.
Залежно від мети оцінки, може також запитуватись додаткова інформація:
– фінансова звітність або дані про доходи і витрати за останні 3 роки;
– сканкопіі документів на знак для товарів і послуг;
– дані про понесені витрати.
Дані переліки не є вичерпними, і можуть змінюватись в залежності від специфіки оцінюваного об’єкта.
Як визначається вартість готельно-ресторанного бізнесу?
При визначенні вартості готельно-ресторанного бізнесу можуть використовуватися такі підходи:
– майновий (витратний);
– дохідний;
– порівняльний.
Суть витратного підходу полягає в розрахунку вартості витрат на відтворення (відновлення) подібного об’єкта; в майновому підході враховується також вартість зобов’язань. Даний підхід, як правило, є основним при наявності негативних фінансових показників.
Для діючого бізнесу доцільно використовувати дохідний підхід, в основу якого закладено прогноз майбутніх фінансових потоків (доходів і витрат) з подальшим переведенням в поточну вартість шляхом дисконтування або прямої капіталізації.
Порівняльний підхід застосовується при наявності достатньої інформації по об’єктах порівняння. Його суть полягає у виявленні ціноутворюючих критеріїв з наступним внесенням необхідних коригувань і визначенням вартості.
В процесі оцінки може використовуватися як один, так і кілька підходів. При узгодженні результатів, отриманих з використанням різних підходів, перевага надається тому, який максимально відповідає базі і цілі оцінки.
Що враховується при оцінці готельно-ресторанного бізнесу?
При оцінці готельного бізнесу беруться до уваги:
– місце розташування;
– тип, склад і стан складових оцінюваного об’єкта;
– номерний фонд, супутні послуги;
– загальна і корисна площа об’єкта і земельної ділянки під ним;
– фінансові результати за останні 3 роки.
При оцінці закладів громадського харчування, як правило, враховуються такі параметри:
– місце розташування і кількість посадочних місць;
– правовий статус об’єкта нерухомості (власність / оренда), його загальна і корисна площа;
– фінансові результати за останні 3 роки;
– тип, склад і стан складових оцінюваного об’єкта.
Яка вартість послуг з оцінки та терміни її проведення?
Для визначення вартості послуг з оцінки та термінів її проведення нас цікавить наступне:
– тип і склад оцінюваного об’єкта;
– ключові параметри об’єкта (загальна і корисна площа, номерний фонд, кількість посадкових місць, види послуг, що надаються і т.п.);
– правовий статус об’єкта нерухомості (власність / оренда);
– адреса розташування;
– мета проведення оцінки.
Виходячи з цієї інформації ми формуємо бюджет робочого часу з вартістю і термінами проведення оцінки.